Breed assortiment - Kom langs in onze 1000m2 grote showroom - Afhalen goederen mogelijk

Wij gebruiken cookies om onze website te verbeteren en u relevante advertenties te kunnen tonen.

close

Betaling en levering

Kan ik ook betalen na levering?

Zakelijke klanten dienen de eerste twee leveringen vooraf te betalen, de daarop volgende leveringen kunnen betaald worden na levering door middel van een factuur. Particulieren kunnen niet op rekening kopen.


Wat zijn de levertijden?

Met de huidige extreme omstandigheden in de kachelbranche kunnen levertijden helaas oplopen. Dit vermelden wij ook op verschillende plekken op onze site. Wij houden u op de hoogte van de verwachte levertijd van uw bestelling.

Kachelmaterialenshop.nl probeert uw bestelling in normale omstandigheden binnen 1 werkdag bij u te bezorgen. Dit is wel afhankelijk van welke betaalmethode u kiest. Leveringen buiten Nederland worden meestal binnen 1-2 werkdagen geleverd. Indien er een artikel niet op voorraad is, zult u een mail ontvangen.


De maat die ik zoek is er niet, kan ik op maat bestellen?

We kunnen heel veel artikelen voor u op maat laten maken. Een verloop van X mm naar X mm is meestal mogelijk. Ook buizen zijn in andere maten te bestellen. Vloerplaten kunnen wij ook in vele maten leveren. Vraag per mail een prijs bij ons op voor de maat die u nodig heeft.


Wat zijn de verzendkosten?

Onder de €75,- euro betaalt u €6,95 verzendkosten en daarboven €12,95 euro. Voor stenen betaalt u palletkosten à €34,99.


Hoe kan ik betalen?

U kunt op onze site direct betalen met iDeal, pay-pal, mistercash en overboeking. Als u voor overboeking kiest, gebruik dan de betaallink die u heeft gekregen in een aparte mail. Indien u voor 1 van deze betaalmethoden kiest, zal uw order het snelst verwerkt worden. In alle gevallen wordt uw bestelling pas verstuurd als de betaling bij ons binnen is gekomen. Op onze facturen staat ook een rekeningnummer. U kan natuurlijk via die weg een betaling doen, maar houdt u er rekening mee dat het een paar dagen duurt voordat de betaling is verwerkt. Vermeld dan altijd het referentienummer. Ook hiervoor geldt dat we pas versturen als de betaling binnen is.


Wat is de status van mijn zending?

Wij proberen uw zending altijd zo snel mogelijk te verzenden. Mocht u vragen hebben over uw order dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Dit mag telefonisch, per mail, via de chat op de website of via WhatsApp. Als u contact opneemt, verzoeken wij u om uw orderreferentie (deze bestaat uit 9 hoofdletters en is op de factuur/pakbon terug te vinden) mee te sturen.


Hoe wordt mijn zending geleverd?

Wij verzenden al onze pakketten via DHL. Zij leveren in de meeste gevallen na 1 dag, maar door de drukte kan dit soms vertraging opleveren. Bij een palletzending levert DHL de zending tot aan de deur. Deze wordt dus niet naar binnen gereden.


Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wijzigingen aan uw bestelling kunt u bij ons doorgeven. Probeer dit altijd zo snel mogelijk te doen zodat uw zending niet wordt verzonden zon de voorkeur heeft om te bellen zodat wij uw zending vast kunnen houden. Mocht uw zending toch verzonden zijn zonder wijziging dan zijn wij hiervoor niet aansprakelijk. 


Hoe werkt een betaling via Pay.nl?

Als u na aanleiding van een offerte een betaling wilt doen dan krijgt u in de meeste gevallen een betaallink via Pay.nl, dit is een betaalsysteem waarmee wij direct kunnen zien of er betaald is. Als u op de link klikt komt u in uw eigen veilige bankomgeving uit om uw betaling uit te voeren.


Ik heb geen bevestiging gekregen van mijn bestelling . . .

Het komt regelmatig voor dat de bevestiging van uw bestelling in de spamfolder van uw mailbox terecht komt. Mocht u de mail niet in de spamfolder aantreffen, dan mag u altijd contact met ons opnemen. Wij raden dan aan om zo precies mogelijk aan te geven op welke dag en om welk tijdsstip u iets heeft besteld.


Op Google stond dat mijn product op voorraad was, maar nu krijg ik een mail dat het niet leverbaar is. Hoe kan dat? . . .

Wij kunnen veel producten uit voorraad leveren. Doordat wij ook grotere orders aan bedrijven leveren, kan het soms voorkomen dat er ineens een grote hoeveelheid producten van dezelfde soort opgekocht wordt. Wilt u zeker zijn dat uw product op voorraad is omdat u het direct wilt gebruiken, dan kunt u ons het best even bellen.


Het product dat ik wil kopen stond voor een lagere prijs op Marktplaats. Waarom is het duurder? . . .

Wij hebben recent voor verschillende producten onze prijzen moeten verhogen. Dit heeft te maken met de toegenomen kosten van de grondstoffen die nodig zijn om ze te produceren. Het verhogen van de prijzen op Marktplaats gaat automatisch, maar daar zit helaas een vertraging op.